úterý 8. února 2011

Třídni sraz (Akce Kryštof)

Ve Vietnamu jsem bydlel 2 roky v letech 2004-2006, navštěvoval jsem tam zš. Nguyen Du (náš známý básník) v 7. a 8. třídě, takže jsem měl nějaké kamarády. Když zjistili, že jsem zpátky, rozhodli jsme se dát třídní sraz, oni sami se chystají na VŠ a od 9. třídy se neviděli.

Sraz jsme měli teda v 19hodin u bývalé školy, s Kryštofem jsme dojeli autobusem trošku dříve a jako prvního jsme potkali Trunga, kluka, který nedávno přijel z Francie, kde byl na střední (otec maká na ambasádě) a pak Quang Anha čekat na skútru, byl to jeden z mých nejlepších kamarádů, moc se nezměnil, pořád nižší než já. Pak přijela holka na bílým skútru, alias Mimi. Dlouho na mě koukala, holt jsem Evropskej buřt :-D. Pak přijeli další blázni, zvláštní bylo, že prckové přerostli ty vyšší, hlavně Kryštof čuměl hodně na Quanga, který byl zasažený Agent Orangem a má jenom jednu dlaň, docela nepraktické na řízení motorky... asi nebude mít řidičák. Nakonec došel Hieu, hlavní organizátor se zlomeným zubem,... známý bitkař. Všichni nechápavě čuměli, co ze mě udělala Evropa, holt jsem byl minimálně o hlavu vyšší a širší jak všichni dohromady.

Karaoke!

Mimi a Quynh

Hieu

Quang a francouz

Gruppen foto

1-2-3 Dzooo!

Evropa vs. Asia

Fotr a děti...

Rozhodli jsme se, že pojedeme na karaoke. Jelikož jsme nejeli na motorce, tak jsme vzali taxíka a za 50Kč tam dojeli. Objednali jsme si Heinekeny, a šli jsme pít, vtipné právě bylo, když jsme šli vyúčtovat, já s Kryštofem jsme měli víc piv než všichni dohromady, nechápavě čuměli na evropské alkoholiky. Po karaoke jsme se rozhodli, že pojedeme na citronádu a ledový čaje, něchtěli jsme jet taxíkem, tak jsme jeli s nima na motorce a to bez helmy. Kryštof jel s francouzem, já s Quang Anh... dojeli jsme skoro všichni k cíli, až na Kryštofa s francouzem... zkoušel jsem jim volat, telefony nebrali... co teď? S velkým zpožděním nakonec dojeli, Kryštof byl bílý jako stěna, francouz se smál... zjistili jsme, že blbec tu po večerech nelegálně závodí na motorce a chtěl ukázat Kryštofovi, jak se ujíždí policajtům. Kryštof byl z toho hotovej a řekl, že s tím magorem už nikdy nepojede... Dali jsme si citronády u přítelkyně Dzunga, domluvili se na další akci a jeli taxíkem domu.

na citronádě

Žádné komentáře:

Okomentovat