čtvrtek 10. března 2011

Da Nang! část poslední

Tak po nočním dobrodružství opět klasika, pozdní probuzení a opuštění hotelu... hotel jsme měli do 12h a let do Hanoje byl v 23:00... co budeme dělat? Nenapadlo nás nic jiného, než využít poslední hodiny u moře, ke kterému už se nedostaneme ve Vietnamu... zavolali jsme teda taxíka a hodil nás k pláži...



Pláž opuštěná, nikde nikdo, jenom lidé pronajímající lehátka, která hledáme... zastaví nás žena se super nabídkou 20 000 VND, kterou samozřejmě odmítáme... jdeme dál, ale ona stále a chtěla jenom 10 000 VND, my nato nepřistoupili, jelikož nás chtěla obrat, tak jsme šli ke známému dědkovi, u kterého jsme využili služby již při první návštěvě. Objednali jsme si Heinekeny a kochali jsme se... bylo strašně horko, na pláži jenom my dva a Heinekeni... a hlad... Co si dáme? Zněla otázka. KFC máme plné zuby stejně jako krevet, chtělo by to něco normálního... dcera dědečka nám nabídla klasickou rýži s kuřetem za 30 000 VND, hned jsme cenu akceptovali a dostali jsme jedno z nejlepších jídel, co jsme v tomhle týdnu jedli.

my dva, Heinekeni a jídlo...


Najedení jsme byli, tak jsme si šli zaplavat... moře bylo strašně teplé a opuštěné... klidné také... já jsem chodil poblíž břehu a najednou jsem šlápl tam kam jsem neměl... hejno malých rybiček na mě zaútočilo... nejspíš na tom místě odpočívaly a lekly se mě... měli jste mě vidět, jak jsem řval, když mi pár stovek rybiček naskočilo na hrudník jako z nějakého hororu při útoku masožravých ryb. Kryštof to samozřejmě viděl a nemohl se přestat smát. Jak se nám čas v Ha Longu krátil, lidé na pláži přibývali... vrátili se z práce a my dva zase posloužili jako show pro místní... aneb běloch s hybridem vietnamcem/korejcem... jen račte dívat...

lidé přicházejí po škole a po práci

ach ty mraky...

Chtěli jsme tu zůstat co nejdéle, ale bouřka nám do nedovolila... v 18h jsme se museli pakovat a jet k letišti... smutně nám končí výlet. Na letišti si dáváme drahou citronádu a jdeme checknout letenky... naštvaný jsem byl na čísnici, protože byla na mě nepříjemná... musel jsem ji aspoň ohnout lžičky :-D Poté jsem si všiml restaurace "Ha Noi" hned naproti, tak jsme se sem vydali. Jelikož jsme měli opravdu hlad a tady měli super ceny, dal jsem si steak a potom klasický bun cha... Kryštof zas měl jinou kombinaci, ale už nevim jakou. Ve 22h jsme prošli letišní prohlídkou a čekali na letadlo do Hanoje... měli jsme hodinové zpoždění, takže nakonec jsme byli doma až v 1 ráno... jediné co zachránilo dobu čekání bylo asi krásně nové letadlo od Vietnam Airlines, které narozdíl od JetStaru letělo bez problémů... v Hanoji jsme si objednali taxík a jeli domu k babičce... na tuhle cestu nikdy nezapomenu a do Da Nangu musím určitě i příště! Strejda, co jel s námi do Ha Longu si tu navíc pořídil restauraci!

Žádné komentáře:

Okomentovat